godmorgon....

detta är en trött och seg morgon. Alexander kom in till oss nyss... Han var bajsnödig.. Å kissnödig..Jag puttade till hans far...men han var mer död en levande och fick ur sig ett knorrande...
~ han kan väl gå på toa själv...
Så vitt jag vet så är det inga två åringar som torkar sig själv efter toabesök med nr 2. Min gör det då inte...
Jag försökte en gång till... Men fick inget svar...
Så då sket jag i honom... Gick upp och nu sitter jag här... Alexander är befriad från morgonens bajskottar och sitter nu och pratar med Dora som håller på för fulla muggar på tvskärmen.
Jag känner mig vimmelkantig om jag skall vara ärlig...
Jag känner mig ärligt lite sjuk... Men om jag inte lossas om det så är jag inte det...
Last woman standing...
Jag ska fan inte bli sjuk...
JAG SKA FAN INTE BLI SJUK.... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Då är vi två vimmelkantiga idag....har sovit skitdåligt + att jag har sjukkänningar jag med :(



Hoppas ni får en bra dag. Kram

2008-12-28 @ 08:15:50
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0