Godmorgon fuckers....

Imorse vaknade jag utan värk...utan dåligt humör och med en sådant strålande uppvaknade. Tre små grabbar kom och hoppade på sin mamma...

Då hade dem vart vakna ett slag... fixat och trixat och ja... dem hade haft morgon ett tag. Nicke gick till jobbet, Zeb till skolan och kvar är jag med Jojje och Alle. Just nu väntar vi bara...Vi väntar på våra vänner ska komma och umgås med oss. Det ska bli riktigt trevligt...
Jessica, Nettan, Theresa och Madde... Vi ska traska till Vickan för att gosa lite med bebis Cazandra...
(fick nyss ett mess av Madde...sjuk...men fuck jag saknar ju dig)
Ja...Då väntar vi bara på tre av dem fyra då... Men vi ska iaf gosa liten Cazandra...
Zebsatian ska få gå hem själv efter skolan idag... det tycker jag är så roligt. När han själv vill gå hem. Vara med oss. NU kanske inte vi är hemma då. Men vi kanske är det...?
(fick nyss ett samtal...Theresa är sjuk...)
Men va fan är det här...jag hade sett framimot värsta tjejdagen... värsta fuckerdagen... NEJ men ingen fucker dag...men en välldigt mysig tjejdag.
Så är dem sjuka.....
Jaha... jag får väl helt klart klara mig utan dem...// MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Tråkigt när det inte blir som man hoppas på....hoppas du får en bra dag och att dina friends kryar på sig snart.



Drygt med såna här förkylningstider =(

2008-12-15 @ 09:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0