godmorgon så här 4 advent...

eller är det inte det...är det inte 4 advent förrän på julafton... shit vilken koll jag har. Här har man levt med svenska jultraditioner i hela sitt liv och vet inte när man tänder det fjärde ljuset. PINSAMT.... Gårdagen slutade med ett lättare gräl oss i mellan. Har kommit till det läget att jag bara säger det jag vill och sedan är det bra. Å Nicke gör lika så... det är för frustrerande att äns försöka sig på att lösa onödiga små gräl. Bättre att konsentrera sig på dem stora problemen. Grälet utspelade sig iaf när Alle skulle få inhalera astmamedicin mitt i natten för det pep i hans rör så det hördes enda ut till oss i vardagsrummet. Han blev jätte arg... och Nicke blev sur för att jag höll inte i ordentligt. Jag blev sur för att han kunde säga det istället för att bli sur...Då han verkligen har talets gåva i andra situationer och så var rulliansen typ igång. Men orka... Alle fick sin medicin och kunde sova gått ända tills 7 i morse. Sedan smög jag och han in i Zeb´s rum för att sätta på tv:en där var han nöjd till 8 då han kom in och väcke mig och Jojje...
NU ska vi äta frukost... på återseende!! 
Idag ska jag inhandla en vaxduck så kidsen kan leka med sina julklappar hela jul och nyårs helgen... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0