Ikväll är det två

chickflicks på en och samma gång... hur fett är inte det då? Synd bara att dem är på samma tidpunkt. Har inte bestämt....mig än vilken av filmerna jag ska se...

Titanic en tre timmars lång tjejfilm med massor med spänning och kärlek. Pirr i magen och kärlek och sorg. Men Tre fucking timmar. Å så reklam på det...
En film jag sett på bio. Å så säkert två ggr hemma och scenen jag gillar bäst i denna film är när dem dansar på däck D. Typ riverdans och har skit kul... den scenen värmer mitt hjärta. Sedan tycker jag det mest är panik för att lyckas komma från båten med den stora kärleken. Jag gillar denna film...INGET ont om filmen...men orkar jag med tre timmar + lite till??


Bodyguard den andra tjejfilmen...här är det mer spänning på ett lite bättre sätt... här dör ingen heller. Det är ett mkt lyckligt slut i denna tjejfilm. 
(kanske det är i titanic med)
Denna film är inte tre timmar lång heller... håller på till halvtolv typ.
Men denna film kan jag oxå helt utantill. Kan tom replikerna...som en autist typ. Vet vad dem ska säga innan dem säger det tom. 
Orkar jag se denna film...



Kanske ska skita i båda tjejfilmerna och kolla på science fiction från 2005. Men grejen är att då kommer jag sitta och vara helt skitnödig hela filmen. För såna där filmer gör mig typ as rädd.
Mig har man INTE med när man kollar på science fictions och skräckisar. Jag kan inte sitta still och jag sitter som på nålar. Å så skriker jag med....
Så den går nog fetbort...

Jajaaaa....vi får se... vad det blir till kvällen.... kanske inte blir något...// MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Här blir Titanic...utan tvekan....men det är för att det är inte så länge sen jag såg Bodyguard ;)



2008-12-16 @ 20:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0