Jag hann

slå ner mitt arsele och zeb pysslade om mig. Värsta killen...VÄRSTA!!  Han ska få något extra för att han är så jävla bra.... Å ännu bättre blev han under denna eftermiddag...  SÅ alltså...Jag han slå ner mitt arsele i soffan efter lunchen sedan kom Alexander...AJ AJ och gråt och skrik rätt utsagt... AJ mitt öra...
Fuck... kastade mig på telefonen för att ringa våran familjeläkare. Dem ringde upp 13:05 tid 15...mitt i Jojjes sov och hela skiten... Ringde min älskade pappa. Han skulle komma 14:40 Jag höll Jojje vaken till 14:20 han var då skit trött...Men Zeb erbjöd sig att vara hemma med honom OM han sov... Å då slapp jag släpa med hela familjen... Så vi lekte sate med Jojje tills 14:15 då fick han en halv flarra välling sedan sov han gott ända tills vi kom hem.
15:00 kom vi inte till doktorn...KORS I TAKET.... Hon tittade i höger öra...
~Oj oj detta var rött...
Hon tittade i andra örat..
~OJ OJ OJ OJ... att han inte gråter är för mig en gåta...
Vadå...är det så jävligt säger jag..
~värsta örat jag har sett under mina år som läkare säger doktorn...
~oj säger jag då...
pencilin 5 dagar 10 ml 2 ggr om dagen.
Så vi åkte till apoteket ute på stenby och hem...var hemma för tio minuter sedan...  2 minuter innan vi kom in så hade han börjat hosta sa Zeb så han hade gått in till honom och lagt sig brevid honom i våran säng. Å när vi ringde på dörren...ELLER när Alle ringde på dörren så hade han vaknat...
Lämnade dock inte Zeb helt vind för våg med en bebis. Jag ringde självklart till våra grannar Vickan och Mange...Å så sa jag till våra grannar som bor under oss med att skulle det vara något så viste dem att han var själv en timme eller så... det är bra när ma har super grannar som stället upp och hjälper till.
Nu ska jag göra Taco gratäng... Jag är själv med kidsen ikväll... Nicke är hos Danne G och spelar tv spel. Som en liten pojk... *skrattar*
Nej återkommer väl till kvällen...nu ska vi se hur det går med penicilinet... Fy vale... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Oj...vilken dag du har haft vännen!!!! Tur du har din fina pojk och dina fina grannar....o pappsen förstås :)



Önskar dig o grabbarna en LUGN och skön fredagkväll!



Kram

2008-12-19 @ 17:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0