Jag har hunnit med att handla

två gånger idag... Vickan ringde mig här och frågade om jag ville hänga med.... Cazandra hade nyss somnat och hon ville ha sällskap mellan ammningarna och kräckorna. Så det är klart att jag hängde med... Vi tänkte ta Ica Maxi...men där fans det fan knappt en kundvagn...Å då överdriver jag inte... Först tänkte vi både..va fan är det nå särskillt. Men sdena kom jag på...att det är ju nyår i morgon.
Det är ju enbart för att vi är sjuka familjen som jag inte äns tänkt en tanke på det... Nyåret...vad fan vi ska äta? göra?
Alltså vi har ju sedan ett par dagar bestämmt att vi inte ska vara med någon och smitta runt detta äckliga. Men jag har inte äns tänkt tanken på vad Vi familjen skall äta.
Vin har vi...  
Skumpa har vi  
Men mat då?
Så det var ju bra att jag hängde med för det enda jag handla när vi var på ica med Danne var lunch och frukost och frukt.
INTE en tanke på nyårsafton alltså...
Så jag inhandlade lite lax, mer frukter, stenbitsrom och lite så där fiskigt tillförrätt... Eller om jag och Nicke äter det som bara mys när shitkidsen somnat?
Jajja...
Jag fick iaf träffa Vickan och inhandla lite gottigt att äta...
Det har ju lixom ekat i våran kyl dem sista dagarna när ingen har vart så pigg och jag endast konsetrerat mig på att handla hem sådant dem sjuka vart sugna på.
Jag har inte heller ätit något vettigt dem senaste dagarna. Jag har inte äns använt spisen för matlagning förrän idag. Vi har ätit kräm, gröt, fil, yoghurt, pizza, saftsoppa, matlåder från frysen, te och mackor och sådant man är sugen på som sjuk.
Alexander har nu dem senaste dagarna börjat fråga efter MAT.. alltså lagad mat.
Han ville ha baconsås till lunch... Så jag gjorde det till oss.
Nicke han är fortfarande inte sugen på något men äter för att han måste typ...Eller kanske för att jag tvingar honom...eller iaf dukar åt honom med.

Jag kan inte sluta tycka synd om honom... Han är alldels blek...
Jag snackar om nicke alltså...
Det verkar inge roligt det där alls...
Alltså bihålleinflammation i alla ära...
Å jag har hört skräckhistorier om dem som tömmer med spruta med en stor jävla nål rakt genomkinden. Å om inflammationer som typ sipprat ut genom kinden. 
spyor....
Men jag tycker iaf synd om honom... 

Hoppas vi är friskare 2009 // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Ja, det ÄR synd om honom....hoppas han blir kvitt den där skiten snart och piggar på sig.



Kram på er...o gott nytt år!!!!



2008-12-30 @ 22:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0