Jag tror

att jag gav Nicke för starka värktabletter i natt...  *flinar*...kanske inget att flina åt, men han sover än...Å snarkar högt.. RIKTIGT HÖGT... Jag gjorde en egen Mariamixtur...Å vips så var värken borta...Å sambon med... Det skulle bli billigt om han skulle bli piller trillare...

Men jag är oxå rätt kännslig mot starkavärktabletter... När jag förr om åren hade en del krämpor så fick jag rätt starkt skit utskrivet... Å dem ligger kvar där än... Kom jag på igår kväll. Så nu kan jag trilla på dem tabletterna när min ryggvärk kommer då och då...

Kanske dumt att piller trilla gammla tabletter...men dem har ju iaf sin värkesubstans kvar... HAHHAAA
Han sover alltså med öppen dörr... Tänt i våran lilla lampa och vi spelar musik...Å Alexander springer runt här och dansar och tjoar....
Men snart ska han bli väckt om det är så med en hink vatten...
Jag ska ta med Alexander och åka ner på stan och shoppa för hans pressent kort han fick... Eller han och jonathan fick... Men om jag handlar till Alle så kan jonathan ha det sedan... Smart va...!!
Ärligt så gillar jag inte mellandagsrean och dess trängsel...därför får vi ta det som bli över... Men lika glad är jag för det...  
NU ska här väckas... // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Mickis

Sv: Gravid`??? JAG????? hehee....nädu, den går jag inte på ....hehe

2008-12-27 @ 19:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0