Jaha...

jag har iaf sovit gott i natt... hoppas även att du har det... jag har ärligt ingen anning om hur Nicke har sovit? Han har sovit bra säger han men ändå vart upp och tagit painkillers.
Jag har under denna morgon inte gjort så mkt vettigt än.
Jag borde göra något åt mitt kök... Det är disk i diskhon och rendiska i diskmaskin. ORKA!!
Om det inte vart nyårsafton och jag skulle behövt använda köket för att laga mat skulle jag skita i det. Göra det tillkvällen eller inte alls. Då skulle det få bli ett berg där i diskhoven. Jag skulle helt klart bara låta det vara... Som mkt annat som är såna där jobbiga måsten.
Städa, tvätta och så disken.
Jag är så less på sådant... Men det är man väl periodvis?
Eller för mig känns det som om jag vart det hela hösten..less på hemmet och alla dess måsten... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0