Jajjja..

jag uppdaterade min blogg för exakt två minuter sedan...Å det syns inte än..Men skit samma och ät bajs. Jag tänker blogga iaf.
Jag bloggar väl nog mest för min egenskull men även för dig med..

Idag har jag vart på ett jävla humör och ångrar mig djupt... Shit när jag är så här!!
Jag stängde in mig i badrummet och skurade och skrubbade båda badrummet och mig själv och är på mkt bättre humör igen.
Borde ha gjort det långt innan jag gjorde det....

Dagen började iaf att min underbara papps kom och hämtade Alexander och skjussade honom till dagis...
Sedan sov jag och Jojje alldeles för länge...typ så länge att jag inte hann med något... Disken stod kvar och allt som låg på golvet låg där vi lämnade..Men efter 3½ timms sömn så är jag iaf trött. KONSTIGT? Ja en aning men vi sov så skönt brevid varann i min och Nickes säng. Jojje sover mkt mkt bättre med någon brevid sig. Det har alla våra barn gjort... Kanske för att jag snarkar..Dem vågar väl inte vakna...tror att det är ett mamma monster...  

Jag har lite svårt att konsentrera mig på min skrivning för min älskade sambo borstar mitt hår. Det är så najs... Så fucking skönt...
Men något skall vi väl få nerskrivet...
Trotts att han babblar på här bakom...Flört

Vickan ringde...Hon ville att jag skulle hänga med till hennes barnmorska. Å det gjorde jag mer än gärna...Barnvakt fixade vi med Jennifer. Hon blir så glad när vi fårgade..Vi var ju trotts inte borta så länge. Men hon var så duktig. Gav honom mellis och fick honom och sova...
Vi hämtade även Alle på vägen hem...

Jag skällde lite på Kidsen för dåligt språk...Sedan åt vi gott och inväntade Nicke som har vart i uppsala i två dagar.

Jag var nog hos Vickan och Mange och kidsen för att jag inte var på så bra humör idag. Det är lättare att vara på bättre humör när man är borta av någon konstig annledning.

Men jag hade svårt att hålla humöret uppe... Jag blev nog sur för det mesta... Sedan somnade barnen och jag skällde väl på Nicke helt i onödan och sedan gick jag då in i mitt badrum och skrubba bort min surhet...

Nu har jag så fint och nyborstat hår... Nu ska jag lyssna på min sambos diskution om Gud... Flört // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0