Japp...

som min älskade ny funna vän skrev i komentaren...jag vet vart mina vänner finns om jag vill vräka ur mig... Jag har nu gett min lista till Nicke... Vad ska han göra med den tro... Han tyckte den var bra... Men han tyckte att det saknades mer saker som var mitt fel. Mina personliga problem. Å det är väl sant att dem oxå hör till vårat förhållande... Å det ska ju med lösas. Jag har tagit på mig uppgiften att även skriva dit mina personliga problem och lösning på dem med. Så ska vi se vart det leder. Nu är ju bara bekymmret. Orkar jag ta itu med mina egna personliga problem oxå. Nicke säger att jag inte vågar erkänna min problem och inse vilka dem är. Han anser att om jag inte kan lösa mina egna problem och se vilka dem är...hur ska jag då kunna ta tag i våra? Jag har ingen anning...men jag är aldrig bang på att testa på nya försök...jag är öppen för det mesta och provar gärna på nya lösningar för att få det att funka. Frågan är bara... från min sida. Varför ska jag göra det själv? varför ska jag lösa problemet själv?
Svaret jag fick var...att jag är kass på att lösa problem och detta ska bli mitt riktiga ärliga försök att prova på att faktist lösa stora problem.
Jag själv känner mig rätt intryckt i ett hörn...Ska jag lösa detta själv... Vad hände..det var ju faktist Nicke jag hade problem med.
Jag bollar över detta med att han får skärpa till sig på dem punkterna han kan fixa själv...Jag anser ju att vi är två...
Men för mig blir det som en morot. Jag ger mig fan på något när folk inte tro på mig... Jag blir så att jag måste bevisa att jag faktist fixar att lösa mina egna problem med.
I morgon skall jag sätta mig ner och skriva en ny lista på bara mina egna problem och börja med vad jag själv ska ändra på, jag tänker inte bli den fuckern som fackar upp detta. ALDRIG... inte för att jag tror att Nicke kommer att lämna mig eller för jag tror att vi skall göra slut...
Men jag tänker fan inte ge mig... Så fan heller.
Men därimot ska Nicke själv få lösa sina egen nonchalanta stil gentemot mig och sin familj. Sedan tänker jag inte ta livet ifrån honom som kanske många tjejer gör. Att dem låser in sina respektive för att dem bara vill vara med sin kärlek. Jag vill absolut inte vara med Nicke 24-7 då skulle jag spy. *fnissar*
Men jag vill att han skall vara närvarande när han är med oss. Sedan har han intresset dataspel och det tänker jag inte heller ta ifrån honom. Aldrig...jag älskar själv min dator...som tyärr är död just nu. Men jag anser att man måste prioritera sin tid. Om man nu vill spela dator och vara vaken halva nätterna så ska man absolut inte klaga på senare att man är trött. Då kunde man stängt av...för vi är vuxna människor som avgör när och varför i ska sova.
Men mitt nya mål är alltså att göra som Nicke sa...hahahha låter som jag är kuvad men så är inte fallet. Jag ska göra det för jag tror att det är nyttigt för mig att leta rätt på mina fel och faktist erkänna dem för mig själv.
Jag är en jävla fucker...som har mkt som hänger som en ryggsäck med massor med förflutet skit i. Som behöver rensas upp och plockas bort. Jag behöver verkligen erkänna för mig själv... att ingen är ute efter att grabba tag i mig och såra mig.... Jag behöver inte sätta upp garden och försvarsställning så fort någon säger något negativt. Eller inte så fort någon...för jag gör det absolut inte när någon av mina vänner säger något till mig som är negativkretik utan jag gör det bara när Nicke säger något negativt...
Så jag har en del att jobba på... Men som sagt...hans fucker stil får han lösa själv...Så tar jag hand om min egen. // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Bra att ni har börjat prata......MEN....



Ok, att du har saker du kanske behöver jobba med, det har vi alla mer eller mindre....MEN....



Det som handlar om ert hemmaliv, ert gemensamma hem osv...det kan väl för sjutton inte vara ditt fel att han inte hjälper till???? Nänänä...det köper jag inte, sen får han säga vad fan han vill!!!!



=)

2008-12-18 @ 22:08:23
Postat av: Mickis

o ja, den där nonchalanta stilen han har....den kan han bara jobba med själv...o det bör han göra, för den är inge trevlig!



Men annars är han en kanonkille =)

2008-12-18 @ 22:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0