Jessicas överasknings party!

Blev lyckat....Så lurad hon blev!
Hon hade bjudit hit några av sina tjejkompisar.... För att vi skulle dricka vin, röka och snacka skit... När kl vad halv fem började hon undra vad tjejerna var...
17:16 fick jag ett telefonsamtal av en förrvirad Theresa som lossas att hon tappade bort sig här på beverly...
Planen var att lura med Jessica... Men hon är lite bångstyrig..Så jag och Nettan sa bara...
Vi ska inte alls vara här ikväll så packa dina grejer och kom nu...
Gissa om Jessica blev nervös...Två puffar astmamedicin senare och en del lurande så sjunger hennes vänner högt för henne från ett loft när vi går förbi...
Jessica gråter glädjetårar och sedan är det fest...
Jessicas syrra har fixat underbar god mat...
Å folk har tagit med sig pressenter fast festen var pressent... Det är alltid folk som ska rund gå bestämmelser...Å vill synas.
Nu gav ju jag och Nettan Jessica en pressent redan när hon kom till oss. Men den var menad till henne på hennes riktiga födelsedag men då kunde inte Nettan hänga med.
Eftersom Jess hade öppet hus i tordags på sin födelesdag så hade vi bett vår kära vän som gör egna super fina smycken att göra ett åt Jess då hon mkt ofta påpekat när någon av oss burit på smycken från våran vän.

Festen var helt okey...Kul med så många människor med så olika personliheter. Det är så det skall vara...Jag gjorde allt för att Jessica skulle få en karate fylla men lyckades inte... Jag ville ha en karate fylla jag med...Men det gick inte så bra det heller...Jag fick bara ont i huvudet och tankarna var för mkt hos Vickan.
Som förövrigt inte har ploppat någon bebis än...

Fullast på festen var Danne...Som somnade i soffan och dem andra gjorde narr av honom...
Ska kanske tillägga dem andra grabbarna...

02:31 var vi hemma 02:34 sov Nicke...
Jag duschade och skrubbade mig i vanlig ordning efter fest. Det är så jävla äckligt att vakna upp och stinka gammalt party svett och rök och helvete... Blääää
02:49 var jag tvungen att ringa Nettan var orolig att hon inte kommit hem ordentligt...
Men hon hade precis klivit av bussen på sin sida av stan.

03:04 kollade jag på klockan sista gången.... // MARIA MAROSKA... besviken för att jag inte fick en karate fylla...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt det låter....här fick man minsann fixa sin egen skiva :)



Attans bara att du inte fick din fylla...men vi kan ta en sen du o jag, bara Vickan pluppat ut sin kotte först :)



Kram kram

2008-12-07 @ 22:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0