Jonathan och Zebastian

kom sedan...inte förrän klockan var halv tre. Den är sådan barnvakter man ska anlita. Pappa vet hur det är att vara bakis...Dock inte för att han är finne...Utan för att han vet hur det är att ha ungarna säger han. Jag ringde våra barnvakter kl 12 idag. Skillnade det är... En kommer på en gång...Å dem andra låter oss mojna ifred och berättar hur viktigt det är att ta hand om varann oxå.
Nu ska jag absolut inte höja min pappa över skyarna...men jag älskar honom för att han faktist vill att vi ska ha egen tid. Som han brukar säga.. Det är nyttigt att ha egen tid tillsammans då blir man bättre föräldrar. Å det stämmer fett bra!
Kanske tur oxå att dem kom efter Alexander fick han spåna ur och gråta och skrika av sig lite innan dem andra syskonen kom.
Allt har en mening...
Jonathan hade sovit toppen bra från 19:30 till 06:45. Zebastian och mormor hade kollat på en av mina favvo filmer från när jag var barn. "vem räddar Jessica" Handlar om en flicka som ramlar ner i en brun. En verklighetsbaserad film. Både Mamma och Zeb hade fått tårar i ögonen i slutet av filmen berättade Zebastian för mig. Det är en spännade och hjärtrörande film måste jag säga...
Jonathan hade vart helt fantastisk sa mamma. Glad hela tiden... vart vaken till 11:00 sovit till 12:20 och sedan somnade han inte här hemma förrän 15:20 glad hela dagen... Sov två timmar och så glad igen till 19:10. Då han somnade sött... Dem hade badat honom och lekt och ibland sa hon att tom glömde bort honom för han satt så fint själv och lekte på golvet medan hon och Zebastian läste Bert bok. Min brollas gammla samling av Berts Betraktelser håller Zebastian på att ta sig igenom. Dem hade läst varannat kampitell där hemma. Så inte bara Mamma läste...
     
klicka på bilderna föra tt göra dem större...för att se mina sötisar...Tyvärr finns det jätte fina kort på Zeb men han vill inte att jag lägger upp dem...där han för lite kläder...Å det är bara att accptera. Jag frågade honom innan han åkte idag... Han är nu hos sin pappa. Efter en god middag med Kebabtallrik tillsammans med hans pappa åkte han dit för en vecka hos honom. Men vi ses ju redan imorgon för gradering... // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0