Julkort...

Jag eller våran familj har fått en del julkort... Jag förväntar mig dock inga julkort från någon... Men blir glad när dem kommer trots kommer nerdimpande i våran brevlåda. Hittils har det kommit flest till våra barn men vi har faktist fått till hela våran familj oxå. Jag hämtade upp ett jätte fint julkort från Mickis med sin familj igår. Det blev jag super glad av... Jag blev oxå super glad att barnen hade fått ett julkort av min mormor. Hon har gjort ett super jobb med att skriva helt själv. Jag är imponerad över att hon faktist gör det...vet att hon får hjälp med att komma ihåg att skicka julkort. För min mormor har sjukdommen Alzhemers (vet inte äns hur det stavas *skratt*)  Så att hon äns skriver och så fint är för mig en glädje.
Sedan har vi fått mer julkort...kanske tom att det dimper ner fler...
Ibland får jag lite dåligt samvete för att jag inte skickar julkort...men jag kanske ska börja med det. Till nästa jul... Förr om åren skickade jag nyårskort... Men det har jag med slutat med. Kanske ska ta tag i och ha det som mål nästa år...att skicka julkort till dem som betyder något för mig... Alltså alla betyder ju något för mig...men dem man faktist vill ha kvar i livet... Eller är man orättvis då?
Ska man skicka till alla...
Nej...men det tåls att tänka på... tills nästa jul...
Massor med julkort kanske kommer skickas...eller så kanske bara ett fåtal till dem närmaste. Vi får se.. //MARIA MAROSKA




Kommentarer
Postat av: Mickis

Du ska absolut inte ha dåligt samvete för att du inte skickar....tror nog vi alla vet att vi är viktiga ändå se´ru ;)



Vi skickar inte varje år, ibland blir det av o ibland inte. Skickar dock inte till alla, utan till dom som står oss närmast....vilket naturligtvis kan variera lite från år till år =). Skulle man skicka till alla man tycker om, jag då skulle det bli många ler



2008-12-18 @ 12:00:09
Postat av: Mickis

Sv: ja, kan tänka mig att det kan bli rätt komplicerat ibland....



T tycker ibland att jag ska prova att spela WOW, men jag håller mig ifrån det.....av två anledningar: dels tycker jag att det är hans grej, hans polare osv + att jag tycker inte vi ska sitta fast i en sån aktivitet båda två samtidigt där allt tar sån tid, skulle inte funka känner jag...inte med 3 ungar som behöver sitt också.

2008-12-18 @ 12:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0