Lördag...

Jag hann inte slå ner mitt arsele och känna att det var lugn och ro förrän mina barn hade åkt till respektive barnvakt vid 15 på eftermiddagen.
Vi vaknade vid halv sju på morgonen. Det var frukost och packa och styra upp för kvällen. En del samtal gjordes innan 10. 10:00 stod jag och Zeb vid busshållsplatsen för att åka ner på stan. Jag hade klipptid 11:00. Hon som klippte mig klippte bort fett mkt med hår. Å jag känner mig mkt mer fräsch än vad jag gjorde innan. Förut hade jag bara ett jävla burrigt burr. Å en massa hår...
Nicke ringer...jag gör lunch till Alle...Äter ni på stan...Okey.
12:15 var jag klar hos frissan... Vilken tid... men jag blev ju hot så det gjorde ju inget...mer än att tiden var knapp..
Kastade oss ut för att gå till Chicco för att hämta ett halsband och sedan kasta i oss mat där. In på Ica skrapan och Br leksaker sedan sprang vid till bussen. 13:20 var vi tillbax här på beverlyhovda... In till Melle för att hämta vin och lämna pressent till Milo. Jessica skulle komma till mig 14:00
Zebastian var super duktigt hela dagen...Med all den stressen. Hjälpte till som fan...
Nicke hade INTE gjort ett skit här hemma mer än att skött ungarna. Han var allmänt sur för att jag tagit sådan tid på mig.
Å den onda cirkeln var igång...
Han tyckte att jag skulle kunna säga hur länge jag var borta...Å jag tyckte att han kunde ju faktist fixa här hemma lite eftersom jag skulle få folk..Å tex packat eller iaf gjort iordning barnen någelunda. Eftersom hans skjuss skulle komma strax efter två. Å våra barnvakter inte skulle komma förrän 15 så skulle ju jag va själv... Jag komenterade väl vad fan hann hade gjort sedan 10:00. Tagit hand om barnen och försökt att göra iordning sig själv. Å det var ju bara as jobbigt...
hmmmm vad gör jag varje morgon när han åker till jobbet...? Inte fan väntar jag till hans skall komma hem efter jobbet iaf med att göra iordning oss. Nej jag var stressad och irriterad och han var väl frustrerad för att jag var sen. Allt blev så jävla ur kukat.
Men när Oscar och Jessica kom så bet jag ihop för att jessica´s eftermiddag kväll skulle bli toppen...Oscar och Nicke åkte...på sin "killfest" som inte fanns...
Jessica är underbar och klädde och bytte på mina shitkids medans jag packade klart åt dem och plockade undan i köket så vi kunde sitta där och ha trevligt.... Jajjaaaa det blev bra iaf // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0