Lunch...

jag har ide torka när det gäller lunchen. Har iaf satt igång potatis på spisen...  men sedan då? Jag har även blandat lite socker och smör i en kastrull för att jag hade tänkt att baka lite...men jag orkar inte göra nå storbak. Men nu kom jag på att det går super att använda smält smör och socker till chockladbollar oxå. Man behöver inte ha rumstempererat och knåda in det i havregrynet och kakaon. Det går bra att röra ner det med... Så det kommer bli nyttig mellis idag med chockladbollar och mjölk. hahhaaa!!
Det är vi världa jag och Alexander sjuk... Jonathan börjar med att hosta...det är väl dax för honom att bli smittad. Är ju inte så konstigt om han blir det...för igår när jag lämnade dem för att leka en minut medans jag besökte wc...så hade Alexander vart och hämtat sin snoriga napp som snart skulle på kokning och stoppat in i Jonathans mun.
Han kanske tyckte att han behövde det... En snorig napp....eller så vart tanken att han inte ville vara snorig själv...  
Så vad ska jag göra till den där potatisen tro... köttbullar... bacon...kassler... nej fy...jag är inte sugen på något...men vi kan ju inte bara äta potatis heller.... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0