MADDDDEEEE!!

Nu är det dax att du släpar med fläskmaria till gymmet...för det här går inte... ALLVARLIGT ALLTSÅ DIN FUCKER... för vet du hur jäkla svag jag är...  Jag kom på det idag... Typ för ett tag sedan.
När jag med två sovande barn skulle ut och traska i dagens snö oväder. Att putta på tugnt och bära tugnt har aldrig vart något problen förr...för då drog Madde med mig till gymmet. Hon hade ett fett stort strypkoppel runt min hals.
Vaför klippte du av det människa??
Att jag är tjock är något jag lever med dagligen...Å det har jag glatt ätit mig till själv. Men jag behöver en stor känga i arselet för att börja på gymmet igen.
För här istter jag....
ONT i bröstmusklerna... (som inte finns)
ONT i axlepartit.... (som dallrar fritt)
ONT i ryggen... (för att mina muskler är på minus 120)
Alltså ärligt... Det var en jäkla dåraktig ide av mig att kasta mig ut med syskonvagnen när det har snöat sedan i natt.
Kanske tom sedan igår kväll??
Men det var det enda lösningen jag kunde komma på.
Som tur var så hoppade Nicke av bussen så han kunde hjälpa mig från Zebastian skola till Alexanders dagis för luciafirande.
Är det inte kärlek så säg...  
Men jag fick ta mig hem själv... Som tur var så gick Alexander ända till Dannes port. Duktig kille..Även fast det tog oss nästan en timme så var det duktigt...

I vanlig Lucia anda på dagis...Så är det snöbollskrig... (om snö finns)
Är det snöbolls krig mellan mammorna och barnen. Något vi kom på för flera herrans år.
Å i vanligordning är de barnen som gråter...
VI MAMMOR IS DA SHIT....  

Nej men ärligt... jag skulle behöva träna mina muskler lite...jag känner det när man har värk... för att man dragit en vagnjävel... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: maddo

meeehhh maddo at your service... always fo you jo know..

nästa gång du o alle har disco balle hemma så kör du några situps sneda..raka.. och några armböjare.. och vips så är du med på banan igen!

keep on going! :-p puss!

2008-12-12 @ 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0