Måndag morgon 1 december...

Jaha...då var det december då...Årets sista månad och med allt vad julen hör till. Men jag har kommit till en klarhet i livet...
JAG TÄNKER INTE STRESSA DENNA JUL...
Jag tänker ta det med ro ta det lungt...Ingen stress...tänker inte hia upp mig för massa jobbiga julsaker.
Nu är julgardinerna uppe... Jag  byter ju bara i köket...
Vi har ingen gardinstång i vardagsrummet. Så jag behöver inte ha några gardiner alls där...
Jag har därimot julpyntat i föntret....Ska ta kort på det till kvällen och sätta in..
Nej så ingen stress i december....får vi se om jag kan hålla detta eller ej?

Idag då....
Med tanke på vad klockan är så skulle jag ju behöva dra min kos snart...men ingen stress. Så jag tar det lungt till kl 9:00 tänkte att jag skulle gå vid 9:15 men eftersom alla hemma varande i denna familj fortfarande har nattkläderna på sig.....så lär det inte bli nå gå någonstans 9:15 Men ingen stress...Hinner vi inte så hinner vi inte... Vi har väl egentligen ingen tid att passa.
10:00 ringer det iof i klockorna i kyrkan idag.
Det skall vara sång i själva kyrkan och barnen skall få klä ut sig...Prova änglavingar och så antar jag att dem får klä sig med överig jul rekvisita. Men eftersom jag inte var där i torsdags så missade jag vad som skulle få användas. Jag har bara hört rykten om dessa ängla vingar...
Men det är inte hela världen om vi inte går dit heller...Bara jag är på andra öf till 12:15 då kommer Zebastian från skolan och 13:00 är det dax att ta syskonfotografering... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Samma här, tänker inte tokstressa nåt, allt får ta sin tid =)



2008-12-01 @ 09:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0