Mitt första inlägg för idag...

Jag är inte alkholist...jag bara dricker vin idag för att jag känner att jag är förtjänt av det. Chill out och varm macka med wokade grönsaker och ost.
bilden är tagen från systemets alla bilder på massa gott att dricka....

Jaha här sitter jag alltså...efter en hel dag på stan med mina vänner. Alexander apade ur som vanligt... Men jag har bara accepterat nu förtiden att han och Zebastian och Jonathan är helt olika. Å att samma uppfostran inte biter på alla tre. Även fast jag inte räknar Jonathan så mkt än. Då han är bebbo bebis...
Alexander kör sitt eget race...

Det var en härlig dag och jag är iaf glad att jag hann med att träffa madde innan hennes jobb och att Theresa orkade med oss så jäkla länge.

Alexander fick åka lite pulka när vi gick hem. Bara för att jag skulle få lite lugn och ro hemma tröttade jag ut honom med pulka åkning innan vi gick upp och hem. 

Gjorde super god mat till kvällsmat...wokade grönsaker...gjorde vegobullar alá Maria. Så jäkla gott...

Nej... dumt att slänga en hel dunk... bäst att jag tar ett glas till... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0