Morgonstund har guld i mun

Jag känner mig lätt irriterad måste jag nog erkänna... Så där på gränsen för att jag skulle kunna bli arg.
Jag är lite irriterad för att jag fick gå och lägga mig själv igår. As töntigt...MEN det irriterar mig när Nicke säger...jag kommer snart..Å jag somnat och han säger på kvällen jag kommer snart... Snart är för mig fem minuter kasnke tio. Inte 30 minuter som det gick. Jag låg absolut inte och väntade på honom men att somna i hans armar är ibland så skönt. Å när jag har vart på ett dåligt humör och inte mått bra eller vart ledsen är det som om jag behöver det extra mkt...  För att jag skall kunna vakna upp på bra humör. Ja...man borde ju absolut inte vara beroende av någon annans närhet för att vara på bra humör dagen efter...Men jag har märkt på senaste tiden att närhet ger mig tröst och sedan är jag glad.
Psykist sjuk? Nej..rätt mänskligt skulle jag tro? Men jag är inte säker...kanske är jag helt jävla psyko... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Helt klart mänskligt att känna så du...inget konstigt alls. Jag tycker också det är skitdrygt att gå o lägga mig ensam (vilket händer typ jämt). Ibland är det så skönt att bara ha T ligga intill sig....

2008-12-03 @ 08:51:12
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0