När Cazandra kom

blev helt plötsligt min bebis mega stor... Alltså min bebis är stor...men helt plötsligt blev han ett barn...Å Cazandra bebisen....  Det är väl iaf jävligt konstigt att det är så... Jag har nu tre barn... ...Jag har inte två barn och en bebis. Å sedan är ju Cazandra mini skrutt när det gäller vikt och längt om man gämför med mina grabbar. Zeb är den som vart minst. Å är det fortfarande om jag gämför kurvor i olika åldrar.
Cazandra har iaf kommit hem till berverlyhovda nu och kommer väl bli prinsessan bland prinsarna.
Alexander kan inte säga Cazandra...När man frågar kan du säga Cazandra säger han NEj kan inte...  
När jag frågar Jonathan...kan du säga Cazandra skrattar Alexander hysteriskt och säger..
-Men mamma Jonathan inte pratar... 

Fan nu kommer en till strömstedt låt... va är detta... Flickor talar om kärleken.... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0