Natten...

blev en vaken natt... För mig och för Jojje... Men ingen barnakut. Han har en välldigt ful hosta. Å den hostan har även Alexander. Halv två la jag mig i fotänden av våran säng och sov där..för att hålla koll på honom så han inte skulle krampa av sin höga feber. Men panodil och Ipren funkade faktist galant. Men han fick inte riktigt ro att somna. Men halv fem tyckte jag iaf att det var dax att sova...han fick en flarra välling och hade några host attacker sedna som vi till hulligan Alexaden kom och ropade frukooooooooost kvart i åtta. Gissa om jag var vimmelkantig då... när vi vaknade var det inge vidare stämmning här hemma. Ingen var speciellt pigg... Eller utvilad.
Men vi klarade förmiddagen galant ändå...Nicke gjorde trolldeg åt oss så vi degade och har tom haft in en del av sakerna i ugnen för att torka och som vi skall måla imorgon...
Vi kan om vi vill...
Zebastian och jag gjorde varsit hus och lite gubbar till. Alexander gjorde hjärtan och stjärnor och lite runda bollar som var katter...  Så sött så....
I morgon när allt är klart ska jag nog ta mig en fin bild på våra konstverk. // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0