Nicke...

Drog sin kos i kaoset idag.. Men varken han eller jag hade räknat med att Alexander skulle vara helt hysterisk hela eftermiddagen och fram till kvällen. Så fort han inte fick som han ville la han sig på marken och tjurade... SÖTIS!! Men Nicke hade möte med am-fotbollen för att gå igenom spelarboken för nästa säsongs fotboll. Han åkte lagom när alla barn hade kommit hem och börjat röja lite. Men det var något som var helt okey för mig...jag klagar inte...men det hade vart skönare att han stannat hemma. Men jag vet hur mkt Amerikanskefotbollen betyder för honom och tänker inte ta den ifrån honom på något sätt... Å snäll som han är erbjöd han sig att vara hemma. Men nej...jag klarar mig alltid...
Som tur var...Så var Zebstians pappa oxå fett sugen på Kebab idag så han köpte faktist med sig på vägen hit och vi åt tillsammans...
Han skrattade bara åt Alexander... Å försökte få honom glad...det funkade...fast korta stunder dock.
Nicke kom hem precis efter att Alexander somnade sittande i soffan med vällingflarran i handen. Jag skulle gå och hämta hans nappar i köket efter han drukit upp sin välling...När jag kom tillbax sov han...Sittande i soffan...
Det är just vad hans kära far gör nu....Nicke skulle kolla på Am-fotboll på visat och sitter nu och sover sött i soffan...
SÅDAN FAR SÅDAN SON...eller hur är det man brukar säga... Synd jag inte har laddade batterier i kamerna... Eller har jag det....?
Nej har någon svag kännsla av att kameran la av igår kväll.... På partyt... Ska ladda dem...kanske jag tom har lite roliga kort att lägga ut i bloggen efter våran trevliga kväll... najs att träffa så många man tycker om...mindre roligt att träffa folk man inte gillar...men det är bara att bita ihop...
Men mina pumor var ju där iaf...Thette, Jessica (så klart) Nettan och Kåt Maria...
hahhaaaa
Jajjaaaa Nicke sover...och jag ska med sova snart... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0