Ordet Fitta!

Hur allvarligt är det egentligen att använda ordet fitta som skällsord?
Fan vilken fitta du är?
Fan va fittigt det där var?

När ska man acceptera sådan fraser och när ska man inte göra det.
Jag personligen tar ju verkligen åt mig av ordet Fitta...
Sedan kan det väl sägas med lite finnes och kanske inte på blodigt allvar.

Med skällsordet fitta...inte könsordet fitta.
Berör mig jävligt mkt.

Jag har tänkt på detta någon dag nu. Hur allvarligt det är...
Jag har hört ordet fitta vid några tillfällen denna vecka.
Speciellt hos våra grannar som har en tonårsdotter...
Fan va fittigt.. Är ordet som används ibland.

Jag svär själv...det är inte det.

Men om eller när jag har fått höra tex fan vilken jävla fitta du är eller fan va fittigt eller fan va vilken fitta du var...
Det berör mig som fan...
Det är ju ett jävligt fittigt ord..  

Köns ord är inte alls kul att bli kallad och inte kalla någon heller...

Jag kanske är stans största fitta men jag vill fan inte höra det. Då hör jag hellre ett finare ord om folk skulle tycka det...
Var bara tvungen dela med mig av ordet fitta... Å dess betydelse för mig... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0