Pippi....

alldeles strax skall jag och Alexander kasta oss i soffan med glass och kolla på pippilångstrump som är på tivoli, ha har inte intressera sig så mkt på film förr... Men nu märks det att det är rätt ålder för att börja titta lite på film. Dock inga långa stunder. Men han gillar Pippi och Emil filmer bäst. När dem är "riktiga" människor på filmen än att det är tecknad film. Jag skulle kunna tro att det inte blir lika verkligt.
Tänk när han eller dem blir så stora så vi kan titta på Ronja Rövardotter eller Bröderna Lejonhjärta. Då kommer jag njuta varje gång dem är sjuka och vill ligga i soffan och äta glass med mig.
Fast det är ju dock om några år...
Alexander har redan börjat titta och han glömer bort sin glass...så inne i fimen är han... // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0