Så vad

är då felet....???
Jag börjar ärligt bli orolig....
Vi vaknade av att en Alexander kom uppkrypande till oss i morse... Jag kände mig välldigt utvilad även fast jag brottats med en febrig och yr sambo.
Å han är sjukare än sjukast idag...
När han vaknade fick han inte upp ögonen dem var igenmurade med gägg och klet.
Han hade ont i munnen sa han och ville typ självdö...
Vi kokade te och han fick värktabletter...
Å under dagen har hans kind svullnat och han är aldeles röd och varm. Inflammation...Å inne i munnen är det rött och svullet precis där dem sågat i munnen på honom en gång för ett år sedan eller så...1½ kanske tom...?
Jag är iaf ap orolig...
Fast han ringt till hälso och sjukvårds upplysningen.
Dem hade dock ingen tid för honom idag och bad honom återkomma i morgonbitti om det inte lagt sig under natten.
Jag vet ju...att infektion kan övergå till en inflammation... Men det är iaf oro väckande eftersom han ätit pencilin sedan dagen före julafton. Det borde inte bli värre...utan bättre....

Jag ska nu plocka fram lite starkare värktabletter... Så han får sova lite i natt... Dock med samråd från hälso och sjukvården så klart.
Jag vet att man inte ska mixtra med medicin och inte äta andras...men har man ont så har man...!! //MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Usch, det där låter inte bra. Hoppas han får en tid idag så dom kan få kika på vad som är fel.



2008-12-27 @ 08:29:24
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0