Shit jag är fan ap trött...

22:00 låg jag som en deckad sill i soffan berevid Nicke... Så fucking trött... Somnade bums...Nicke bad mig gå och sova efter 10 minuter istället för att ligga på honom och sova. Det känndes som jag gick i sömnen till sängen. Var vaken men ändå inte...hel mysko.
Så här jävla off var jag...

Alltså...snacka om att vara helt paj i hela jäkla kroppen... Jag känner mig fortfarande helt paj.
Det är bara att inse jag är fett jävla gammal. Jag kan inte supa och föda barn så här i samma veva typ. Fast jag födde ju inte tack och lov. Jag var  ju bara vaken...
Nej jag skulle behöva gå på ett spa och få hel ompyssling. Ni vet.... massage, skurbb och massor av najs behandling. Så mörka ringar under ögonen skulle trollas bort...
Eller det kanske inte funkar att trolla bort dem...
Det är bara att acceptera läget...Jag kan inte vara uppe i så där många timmar utan att vara helt död.
Se helt trascha ut.
Face the fackt... lixom!!
Jag skulle kunna sova hela dagen idag med.... Jonathan har kommit in i någon konstig rytm här hemma. Han har sovit i tre timmar snart... kanske skulle jag ha sovit jag med. Men då kan jag väl inte sova i kväll.
Nej men helt ärligt vill jag inte ha nå spa... (nicke jag vill inte det)
Jag tycker det är helt slöseri med pengar...jag gillar viste det...men jag unnar hellre mig själv något annat. Även fast jag håller på att inse att jag är inte så jävla hot som jag var för 15 år sedan eller 10 tom för 5 år sedan. Jag har packat ihop redan vid 31 års ålder. Nej jag måste göra nå vettigt...
Jag har ju iaf klippt mig...det är vettigt som fan. Känner mig fräschare bara av det...
Å med spakel funkar det mesta... PÅ RIKTIGT...


Så fuck of dessa jag är så jävla trött och ful tankar...Å kasta mig i duschen och spakla mig...Gömma den dåliga sömnen...
Puss!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0