Snart...

ska jag gå ut för att fixa något gott... min vän har langat...Å denna gång inte sprit... *fnissar* Denna gång får jag något som nästan är godare...men dock inte så jävla bra för fläsket... Men vad gör det egentligen. Fläsket får vi tänka på efter jul och nyårshelgen. Att tänka på det så här fem sex dagar före jul är väl helt sjukt. Å speciellt när jag inte tänkt på fläsket på dem senaste tre årsen så varför just idag. En del skall frysas in...Å sparas till snålare tider..Å en del ska ätas...
Så fett jävla najs...
Klicka här... ¤   och se så gott man kan få med rätta takter...Här langas inte knark och sprit här langas annat...SOCKER i stora lass... Vilken last...// MARIA MAROSKA

ps har jag inte kommit in snart...har grann kärringarna dödat mig och ätit upp mitt byte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0