Super man...

För att detta inlägg ska göra sitt rätta klicka här.... <3 
Men du sitter du här och drömmer nu igen...hur många gånger ska jag behöva säga åt dig egentligen ...Det är hushållet du ska intressera dig för och ingenting annat....
prat prat prat och tjat tjat tjat....
Det är just var det är det...  
Fast Nicke tjatar inte...utan min inre röst... den får mig att byta skepnad ibland. Jag blir som en annan människa. Jag blir kokerska, bagare, städerska, tvätterska, barnskötare och "fru" på samma gång.
Jag är rätt lat egentligen...Men när jag byterskepnad då är jag fan tuffast bäst och starkast...
När jag idag på förmiddagen gjorde allt detta började jag att sjunga just den låten som ekar i dina öron. Jag kände mig som en Superman.
Jag gjorde verkligen allt på en gång... vips så var det klart här hemma... (har dock golv att torka kvar)
Kommingen vem törs möta mig...vilken fight vinner den ok. Ingen har skuggan av en chans...jag är rätt häftiga i mina urtvättade mysbrallor...
Jag vet att ju att när jag själv sätter fart händer det massor...det är bara det att man skall orka med...eller att man skall bry sig. Lite stökigt har jag aldrig dött av och har inte städ som prio ett här hemma... Även fast det ABSOLUT inte får groo igen här hemma. Men det är ick prio ett... därför kan det bli rätt rörigt här hemma imellan åt. Jag är långt ifrån pedant....
Smart så klart  och inget är försvårt jag tar fart och sätter hårt mot hårt...
Jag e super
(du e super)
Jag är rätt häftig fast inte någon begriper....
Hur som så... drog Nicke gärnet...han blir livrädd att jag ska delegera något till honom när jag sätter fart...
Nej... på med städerskerollen och köra...igen!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0