Tandläkarbesöket...

bidrog med en massa smärta.... dem röntgade kinden... Inget fel syndes mer än rött och svullnad. Men hon vågade iaf klämma på skiten.  
Så det sipprade ut vaar från både det ena och den andra stället... Nicke tyckte det var skit äckligt när han snöt ut var genomnäsan...Å det bubbla upp från ögat tilloch med. Å från munnen...
Jag kräks nästan av själva tanken....
När han kom hem hade han fortfarande ont...Men kände en fruktansvärt lättnad i kinden. Han har ont...men har lärt sig att trycka ur vaaret själv nu...Å det är riktigt vidrigt att se på...
Men jag kan ju inte låta bli att INTE titta...
Något mer som är vidrigt är hans humör när han har ont...Men den bästa metoden för det är att inte prata med honom, man kör på...Å han får vara ifred.
Under dessa år när vi vart han och jag har jag lärt mig att Nicke och smärta är ingen bra kombination.
Å han har lärt sig att maria och dåligsömn är den icke rolig kombination.
Men vi har väl våra duster iaf...fast vi klart och tydligt vet varandras dåliga sidor... Men men... det finns väl alltid ett men?
Nicke sköljer munnen med samma som efter operationen och tar sin medicin...  Jag är nöjd nu... tror jag!! HOPPAS JAG IAF!!
Förövrigt så hittade dem inte en av nickes rötter till hans ena tand. *skrattar*
Den var så lång att den inte äns syndes när dem tog röntgen bild uppifrån under ögat...hahahaaa  
Fatta hur det kan bli efter en operation.
Eller jag kanske med har så...? Du med? Vem vet? // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0