Vi har discooo

Nicke är hos familjen Gustavsson/Lindgren jag är hemma med mina små shitkids...Alexander vill ha disco.  Det betyder hög musik och att han dansar runt här i vardagsrummet och så äter vi nå gott.... Det blev en lite förpackning pez i dansen. Det var det jag hade och bjuda på. Han gillar när man dansar med honom... Å när det är blandad musik. Allt från värsta dunka dunka till faster Ingeborg eller Hakuna Matata 
Det är dagens låt...Hakuna Matata... Även fast jag gillar Kaj mkt bättre...Kaj Rockar fett...  Krokodilen Kaj!!
Nej nu kommer plinge linge tåget...så nu ska vi äta middag...
NU har vi stigit på alla här hemma och tåget ska gå... // MARIA MAROSKA.... I disco andra återkommer


Kommentarer
Postat av: Mickis

hehe...kör hårt ;) Låter ju jättekul juh...hehe.

2008-12-12 @ 18:14:21
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Patry

Jag och två andra killar kolliderade på gympan i tisdags =( ont som fan!

2008-12-12 @ 20:12:11
URL: http://whitey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0