29 bloggar att läsa i bloggkoll

så jag börjar med att blogga själv och läsa sedan.
Gårdagen var lång.
Somnade iaf om och sov till 07:30 helt okey för min smak. Låg faktist kvar i sängen och drog mig ända till nio. Nicke var uppe med barnen och gav dem frukost.
9 ringde Jessica hon och Fanny ville äta lunch med oss. Dem skulle ändå in till stan så då tänkte hon passa på. Hoppade in för att duscha. Helt okey med en varm skön dusch det behövde jag.
Vickan kom oxå hit underförmiddagen.
Vi åt mat drack te barnen lekte och det var super trevligt. Jag hade trevligt med mina vänner. Det är alltid lika kul att få besök.
Pappa kom hit och satt upp den fina snygga hyllan i hallen. Mamma var med men hon bara öppmanar alla att inte skaffa mer barn hela tiden. Så igår var hon bara jobbig. Om ni skaffar fler barn maria då kommer jag börja gråta. VILKET HOT! Så henne skickade jag in i Alexnders rum för att vara lektant hon var bara dryg.
Är det inte så att jag skaffar hur många barn jag vill. Å så även mina vänner. Vi hade på tok för många. Å hon är så dryg...När hon sätter den sidan till. All heder åt min underbara mamma som kanske tänker på oss och VILKA STORA PROBLEM vi KAN få med våra barn.
Ska man utgå från att alla äns barn kommer få ett helvete med det mesta här i livet och jag kommer få kämpa mig gråhårig innan jag blir 40?
NEJ fan hon var bara dryg.
Nicke drog. Å så även mina föräldrar. Jessica och Fanny åkte oxå fram åt eftermiddagen och Vickan åkte hem för ett slag.
Paus trodde vi...
Men då dök Våra Grannar upp. Vi hade faktist bestämt att vi skulle ses om alla vara någelunda friska. Så dem kom upp och lekte en sväng. Mkt trevligt.... Jag gillar faktist mina grannar. Vettigt folk med underbara personligheter // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Låter som en trevlig dag du...=)



o visst har du rätt i att ni bildar hur stor familj ni vill! håller med



Kram kram

2008-11-01 @ 07:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0