Å vad vaknade jag till

telefonen...
-Hej jag kommer med Zeb jag måste jobba och han har spytt hela natten.
BRA... Jävligt bra...fast jag är glad att jag slapp spyorna i natt. Jag behövde verkligen sova. Man är ju inte van att sitta och lyssna och vara engagerad. Vist är man trött som trebarns mamma imellanåt men man är ju inte van att lyssna och vara så aktiv i hjärnan.
Jag har lite svårt att avgöra hur jag skall klara denna dag.
Jag har ärligt ingen anning.
Jonathan är snorig...
Zebastian är vit som ett lakan och Alexander härjar runt här och man kan inte tro att han är sjuk. Satt just på tven. Dora...Tack och lov han sitter då still ett tag. Då hinner jag skriva lite och jag har plockat ur diskmaskinen och kastat i tvätt efter kräckiga kids.
HJÄLP MIG....
Å Nicke har verkligen hur mkt som helst att göra på jobbet idag. Inbokade möten och inte bara ett utan tre på eftermiddagen. Jag som hade hoppas på lite hjälp idag. Jag kan ju inte torka spyor utan att spu själv. Så jävkla typist... Men men jag överlever detta med...Hoppas jag!!
Har aldrig hört någon förr som dött av att ha magsjuka barn iaf  
 
Vad händer om Jonathan blir sjuk?? Spyr han då? Eller bajsar han eller vad gör han...? // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0