Alltså...


Idag var jag så skitnödig så jag var på vippen att bajsa på mig....
Hur ocoolt hade det vart och bajsa på sig när man är 30 barre.
Alltså...en olycka kan väl hända alla...
Men bara för att man vill utmana ödet är väl iaf helt sjukt....
Jag kännde mig alltså bajsnödig på stan...
Men jag är ju lite anti toaletter på stan... Eller inte så lite heller ska ni veta. Jag är anti dem flesta toaletter när det gäller att bajsa iaf.
Jag är lite konstigt men jag kan tex inte bajsa hos alla. Då håller jag mig hellre...
Så idag skulle jag hålla mig tills jag kom hem...
Började blir panik på bussen hem. Men träffade en tjej som låg på avd 69:e sammtidigt som oss i våras/sommras och börja prata med henne.... Det gick lixom över...
Det var helt sjukt...
Träffade min familj under tunnlarna här vid ghettot och började traska hemmåt....
Å ju närmare mitt hem jag kom destå värre blev det...
Zebastian tyckte det va skit roligt...SKIT roligt...
Sluta skratta Zebastian det är inte roligt...du vill inte ha en mamma som bajsar på sig på gården...JAG LOVAR....
Jag fick panik...
Zebastian vi måste göra upp en plan...hahhaaaa
Kastade upp Alexander på fotstödet på vagnen....började gå i raskare takt... FY FAN...
"jag kommer bajsa på mig"
Zebastian...Jag springer upp till oss bajsar...och kommer ner sedan...
Jonathan sover och Alexander kan sitta i sandlådan...
Zebastian sa okey...men mamma jag kan inte gå lika fort som dig...Jag får astma...Okey...vi gör så här...jag skyndar mig...kastar Alexander i sandlådan och du kommer sedan...
Å jävlar....
"jag kommer att bajsa på mig"
Zebastian kunde inte sluta skratta....
-mamma kommer du berätta för folk om du bajsar på dig....
-själklart...men va tyst nu och gå...
Kastar mig in på gården typ...
Ner med Alexander från vagnen....
Vänta här i sandlådan...kastar tre billar åt honom... Ställer Jonathan på tvären utan för våran port... Ser Zebastian komma runt hörnet...
-Mamma ta min väska....
-Jag hinner inte.....
PANIK PANIK PANIK
Kastar mig upp tre trappor...
Stressar fram hemma nycklarna...
FITTA...Låset krånglar...varför nu....
FAN FAN FAN
"jag kommer bajsa på mig"
Dörren går upp...Kastar av mig jacka i hallen...
PANG...dörren smäls igen bakom mig... Jag som skäller på ungarna när dem smäller i dörren....
Hade toaletten vart längre in i lägenheten hade jag bajsat på mig...
I sista sekund får jag ner brallorna...
Ohhhhhhh mutherfucker va skönt det var att bajsa...
Ingen kan ha tyckt att det var skönare att bajsa än jag idag...// MARIA MAROSKA.... (har inte bajsat på mig som vuxen än iaf)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Förlåt mig vännen, men jag skrattar så tårarna sprutar här.....o kan tänka mig hur Z också gjorde det :)

Skönt att det blev bra i slutändan och att det inte blev några pinsamma tråkigheter.

Kram på dig.

2008-11-20 @ 23:06:45
Postat av: Mickis igen

Får se om vi kommer imorrn, beror på väglaget då jag inte har några vinterdäck på än...har köpt hem till lunch att ta med iallafall, utifall att vi kommer.

Kram kram

2008-11-20 @ 23:19:03
Postat av: Sari

Måste ju få hålla med Mickis...Jag skratta så jag nästan kikna här...Förstår paniken du hade,,tur att du hann hem iaf,..Trevlig helg!!

2008-11-21 @ 12:24:53
URL: http://frufiona.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0