Apa gapa super trött...

Men jag får ju faktist skylla mig själv...Halv ett i natt la jag på luren till min telefon... kastade mig i säng.... Jonathan vaknar 00:45 helt igenmurad i näsan...Fram med näsfriden...suger rent...Å vi somnar om... tack för det... !!
Tjiiiiiiiiii
01:15 Alexander vaknar....kissat mamma....KISSSSSSSSSSSSSAT....
FAN FAN FAN
inga blöjor håller tätt för den ungen...kan det vara så att han är en sån där nattkissare...har läst det någonstans att man kan få hjälp med sånt...stämmer det?
Så det var bara att kasta ur allt ur sängen...byta på ungen och tvätta rent det som lucktade pink...Alle.   

Kastade mig i säng igen...Alexander fick sova i Zebastians säng. Orka...bädda rent mitt i natten... Zeb är ju iaf hos sin pappa.
Ja jag kastade mig iaf isäng... Då var klockan 01:47...tog ett tag att somna om...
02:59
Jonathan vaknade av att näsan var igen murad med snor igen... Näsfridan är en super hjälp... Men tror ni han somnade om...
VÅGA VÄGRA VARA UPPE PÅ NATTEN...
Så jag gick upp och värme iordning morgonflarran FÖR här skulle sovas...
03:25 skickar jag ett sms till Nicke... Jag har bestämt mig för att kapitulera våra shitkids håller mig vaken... HEJPA jag drar!!
Å denna veva gråter grannens dotter med... super ledsen...
03:30 försökte jag somna... tick tack tick tack... Men SOV DÅ MARIA..... SOV FÖR FAN... snart är det morgon... Tror ni det funkade...
04:25 kollade jag på klockan sista gången...
05:39 kom Alexander...MOLLON MAMMA...
DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ
Hur orkar han vara uppe så tidigt....mitt i jäkla natten... försökte ljuga och säga att det var natt fortfarande. Men det funkade inte så bra....
Så jag gick upp slog på Zeb´s tv och gick tillbax till min säng...
Som en klubbad säl somnade jag...PANG
06:50 Jonathan vaknar.... dock untan vrål...utan ett glatt joller...
Då var det bara att pallra sig upp... det är morgon...shitkidsen vill ha frullebulle och jag vill inget annat än att självdö...
Så här sitter jag nu vid min dator och vill inget mer än att sova....Jag vill sova så fett jävla mkt....Jag vill sova sova sova sova....
Alexander har ju slutat sovit middag under dagar vi är hemma. PÅ dagis får han fortfarande...
ÄR Jonathan febrig ska jag lura Alexander för en middagslur...då kan vi ju inte hitta på nå iaf.
Nej...här osar det bajs... Se ya... //MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Mickis

Oj, ingen kul natt du...hoppas du får möjlighet till lite vila under dagen.

Kram på dig!

2008-11-16 @ 12:01:38
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0