Dag 5

Den gick typ åt helvete. Han rökte väl dock inte...Han ni vet min sambo Nicke som håller på att sluta röka. Ifall någon glömt det.
Han var irriterad på allt igår.
Fan va dryg han va. Maten som Jessica va och köpte passde inte. Okey den kanske inte passade men otrevligare än hur han talade om det för oss igår går inte att höra. Å här lär man sina barn hur man ska prata när man inte tycker om maten... Hahhaaaa!!
Nej men han är duktig och jag förstår helt klart att man har tjuriga dagar.
Men jag fick mig en ordentlig skopa när jag kom hem igår kväll.
Hur fan jag kunde bjuda hit mina rökande polare
Hur fan dem inte kunder respektera att han höll på att sluta röka.
Hur fan jag kunde bjuda hit mina föräldrar. Han hade inte ett dugg lust att vara trevlig.
Å det bevisade han ju riktigt bra måste jag säga. Genom att stänga in sig i Zeb´s rum för att tjura. Lägga sig på sängen.
ALLLVARLIGT. Bit ihop och va lite trevlig. Det handlar om några timmar i ens liv. Vill man inte att mina vänner ska röka på min balkong. Be dem snällt att gå ner och röka. Känner mina vänner så bra att det hade dem mer än gärna gjort.
Å sedan bad min pappa om hjälp att hålla hyllan och det skulle jag ha gjort för det var jag som ville ha den där förbannade jävla hylljävlen.
VÄNTA stopp...bor vi inte två här hemma?!
Jag fixar väl de mesta här hemma och för att jag ska kunna fixa det mesta här hemma måste jag får strukttur på vårat hem. Fan vi bor 5 här hemma. Å all förvaring vi kan få är jag tacksamför.
Nej det var förjävligt att jag bjöd hon min pappa för att sätta upp en hylla. Jag bjöd inte någon min pappa ringde och sa nu är hyllan klar. Jag kommer i morgon. Å jag förmedla detta till Nicke redan igår.
Fan!
Det slutade med iaf att han åkte... Det kunde han gått göra för han vara bara sur. Otrevlig!
Nej igår blev jag rätt less på honom. I 4 dagars tid har han gjort så lite han bara har kunnat. I 4 dagars tid har han nött datastolen i V-rummet.
Det är as synd om honom för att han mår så jävla dåligt. Men vi andra måste väl få ha ett liv vi kan väl inte stanna upp och leva vidare i hans jag håller på att sluta röka värld.
Nej jag var en egoist i går som inte peppade honom och ställde upp utan bara ställde till besvär för honom. JAJJA...
Jag älskar honom iaf även fast jag öser ur mig skit... Å jag hoppas att vi kommer att slipa fler såna här dagar. Kommer säkert en idag med. Då jag gick när han skällt på mig. Jag gick och la mig och sov... Orka lyssna på massa skäll där man inte äns får en syl ivädret själv // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

JA, det är jobbigt att bryta ett beroende.

JA, man mår dåligt.

Ja, man hgar dåliga dagar.

Men NEJ, det är INTE okej att bete sig illa och egoistiskt och tycka att alla bara ska ta det....man får faktiskt bita ihop. Andra ska inte behöva tassa på tå eller behöva ta skit för såna saker som du beskriver här. Klarar man inte att andra lever som vanligt så får man väl själv hålla sig undan.....stänga in sig nånstans eller nåt ;).



Du ställer upp och stöttar och då ska du faktiskt inte behöva få ta sån skit. Jag hade aldrig accepterat ett sånt beteende av T.



Kram på dig!

2008-11-01 @ 07:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0