Dag 6

Ja vad ska jag säga...!?
Han kämpar på...
Han har vart arg...
Han har gjort mig fett ledsen...
Jag har gråtit...
Han har tröstat...
Jag har försökt att förstå...
Jag har tom bett honom att börja snusa igen...
Jag vill ha tillbax min Niklas... Den där omtänksamma killen som är glad och är min stöttepelare.
Han ber om ursäkt flera gånger...
Han har hjälpt mig mkt mer idag...
Han kämpar och talar om hur han mår för det är det som behövs för att jag ska kunna förstå honom. Å jag kämpar på att tala om hur jag mår för att han ska förstå mig. Komunikation är min svaga sida. Jag är muslan...Jag ska bättra mig! Han har vart ute en sväng och jag tror att det gjorde massor med nytta.
Nej men vi kämpar alltså på... Jag är ändå glad att han försöker... // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0