Dag 7

Ja, vad fan ska jag skriva... Niklas är bara sur. Han är bara ledsen och han är bara fett arg. Jag försöker men han är enligt mig bara dum. Enligt honom är det bara jag som är dum. Så hur det går med hans icke nikotinrika liv vet jag ärligt inte? Idag bryr jag mig inte heller... Det är svårt att bry sig när man bara möter surhet och ledsamhet. Så idag suger det att vara en peppad sambo. Idag är jag en värdelös sambo... Värdelös  som i jag orkar inte bry mig mindre... För mig skulle han lika gärna kunna börja snusa igen. Hade det inte var så jävla kallt ute hade jag gått till kiosken på Odensvi och köpt en hel jävla stock snus av det starkaste snuset som finns. FITTA va illa... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Usch, vad jobbigt för er!!!! Jag hoppas verkligen han tar sig ur den här jobbiga, första tiden snart och att han börjar bete sig som den goa Nicke igen!!!

Kram på er allihopa...



2008-11-02 @ 20:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0