Dag 8

Ärligt så har jag ingen anning om hur det gick på jobbet förrutom att jag fick ett sms om att Nicke ville dö eller börja knarka.  Tog det dock inte på allvar....Men skickade iaf ett mkt fint sms tillbax. Jag tyckte att han skulle göra något åt hans nikotinpsykos iaf.
15:30 Ringer min sambo...Maria! Jag kan inte vara en sådan här idiot mot dig och jag kan inte gå runt och vara en idot mot allt och alla och jag vill inte må så här dåligt längre. Så jag valde mellan att köpa cigg eller snus och jag valde snus. För jag kan inte röka med våra astma barn. 
Jag blev ärligt glad. Shit va konstig man är... Jag blev glad. Jag blev näst intill överlycklig. Eller det blev jag fan! Jag blev as glad. Superglad...
Ja för mig hade du inte fått röka bara så du vet. Då hade du fått flytta...Men jag älskar dig vad du än gör med denna nikotingrej. Bara du kommer ur din nikotinpsykos. När vi kom hem var han riktigt glad... 
Om det är ett misslyckande...kanske?
Jag vet inte vad tycker du?
Jag ser det som ett försök inte ett misslyckande.
Får se det från den ljusa sidan.
Han var en "idiot" i 8 dagar... Vad är det på en hel livstid. *skrattar* // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

BRA!!!!!



Det är absolut inget misslyckande, bara inte rätt tid för honom ännu. Den dagen han är redo, så kommer han att fixa det galant...helt övertygad.



Skönt att ni fått tillbaka er pappa och sambo nu!



-pustar ut jag med-



Kram på er!!!

2008-11-03 @ 20:22:03
Postat av: Mickis

BRA!!!!!



Det är absolut inget misslyckande, bara inte rätt tid för honom ännu. Den dagen han är redo, så kommer han att fixa det galant...helt övertygad.



Skönt att ni fått tillbaka er pappa och sambo nu!



-pustar ut jag med-



Kram på er!!!

2008-11-03 @ 20:23:42
Postat av: Mickis

oj, vad jag tjatar då.....hehe....men som jag sa, BRA!!!!

2008-11-03 @ 21:21:15
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0