Det är så skönt...

När andra eller när iaf en av mina läsare faktist läser och lämnar en förståndig kommentar. Att någon faktist läser varje rad jag skriver för att läsa hur jag har det. I alla stunder... Det känns bra. Jag blir glad när jag får dina kloka ord. Det är toppen och det ger mig styrka. Sänder ett stort hjärta till dig för att du faktist läser och visar det och inte är så upptagen med bara ditt, dina och dig. Även fast dem är ditt allt. Det är var vänner är tillför... Att se andra och inte bara sig själv. Jag försöker att se andra så mkt jag kan. Iaf andra som är så underbara att dela med sig av sitt liv. Sedan har jag ju massa andra vänner som inte alls uppskattar detta med att blogga. Å dem får man ju så klart fråga hur dem har det och där hoppas man ju att man får ett ärligt svar. Jag har massor med vänner som verkligen svarar ärligt på hur dem har det och vräker ur sig om allt. Det är bra... Det är bra att man då kan finnas till och försöka förstå och kanske tom ge godaråd.
Det jag ville säga att Mickis... You Da fucking shit du rockar... 
(å då är du fucking shit på ett bra sätt... ) 
// MARIA MAROSKA
  

Kommentarer
Postat av: Mickis

Du är sååå go =)

Puss på dig!

2008-11-02 @ 13:55:10
Postat av: SensationalDesign

Sugen på ny design till bloggen? Bloggdesign-auktionen pågår fortfarande och nuvarande bud ligger på endast 20 kronor! Om du vill ha en unikt stylad design enligt DINA instruktioner kostar det bara 50 kronor!

2008-11-02 @ 14:00:24
URL: http://sensationaldesign.blogg.se/
Postat av: Lexie

ja det låter bra ;D du måste säga till om du åker dit :D

2008-11-02 @ 15:51:59
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0