Det tog mig

1 timme och 20 minuter att ta upp Alexanders kastspya på badrums golvet...  
Jag tyckte ärligt fett jävla synd om mig.
Alexander ropar...Mamma kräkas...
Synd dig in på toa kräks i pottan eller toan snälla gubben...Han hann inte. Han försökte...Min lilla prins försökte. 
Jonathan gallskrek och var hungrig... 
Zebastian låg i sin säng blek som lakanet... 
Tog till ett nödknep.
Satt på damsugaren...Flyttade ut Jonathan i hallen så jag såg honom. Sedan var det barat att försöka... Tvättade rent Alle i badkaret. Å sedan på med blöja och kasta ner honom i sängen. Han kom upp igen.... 
Jag tog upp lite...hulkade och gick ut... Tog upp lite till spydde i toan och gick ut ur badrummet. Ja så där höll jag på tills Jonathan fått nog. 
Tvättade mig och gjorde iordning välling. Satt mig på sängkanten till Alle´s säng och gav Jonathan mat. Alle grät han vill inte sova och det gjorde ont i magen. Fick lite sockerdricka... Somnade gråtandes. 
La in Jonathan hos Zebastian där han sover än... Fast innan han somnade bytte jag en blöja med vatten bajs typ. 
Sedan var det bara att fortsätta att städa... och hulka och spy. Fan vilken mes jag är.... 
Melle ringde... Milo är magsjuk... Fan detta går som en löp eld...vart blev vi smittade?? Skit samma men hoppas verkligen inte vi smittat vidare detta.... 
Melle mådde med fett illa....
Jaaaa vad ska jag skriva...önskar inte äns en fiende detta med magsjuka alltså....  ÄR så jävla trött... SÅ JÄVLA TRÖTT... jag ska kasta mig på soffan...
// MARIA MAROSKA  




Kommentarer
Postat av: Mickis

Usch o fyyy....vore jag inte så rädd för magsjuka här hemma så skulle jag komma över och hjälpa dig, lovar! Hoppas ni alla snart mår bra.



Ser att alla barn som vi träffade i måndags är dåliga....men tack o lov verkar inte vi vara smittade iallfall.



Kram o krya på alla barnen!

2008-11-06 @ 14:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0