Ensam mamma söker...

Shit...jaha...
Då var det slut för denna säsong! Om det blir någon nästa vet jag inte...jag kollade ju på detta för att Andreas var med iår. Richard och Anette är ju för gulliga...
Jag tror att det kommer skita sig för Johanna och Alex. Men vad vet jag? Kollade in på tv3 på deras intervju med de tre mammorna. Det sista dem säger är...titta in på tv3.se i morgon och se vem som förlovat sig och vem som är singel?
Att Nina valde Micke ser jag som något positivt. Tror dem kommer funka bra...Men att hon är så fixerad av att ha en dotter som heter Nova om fem år kan störa mig... Å att hon döpt allt till Nova. Tänk om hon får en son...
Jajaaa ska kolla in skvallret på tv3.se i morgon! // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0