förlåt för dålig uppdatering!!

Men jag gjorde bort mig lite....Jag hade glömt att betala telefonräkningen.

Alltså vårat bredband ingår i våran hyra. Soft som fan... Men när dem stänger av telefon stängs bredbandet oxå av atomatiskt eftersom vi har bredbandstelefoni... Ja jag fattar inte men iaf.
När jag skulle betala våra räkningar sist så dog vårat internett mitt i hela skiten. Å ivanlig ordning så river jag sönder räkningarna vart efter jag knappat in dem på datorn.
Så jag och Zeb satt och föersökte hitta rätt osr nr till rätt räkning. Å jag trodde ju att teleräkningen hade gått iväg...Men så var icke fallet. Å det är väl jäkla slarvigt av mig att inte kolla upp ordnetligt.
Men helt plötsligt när jag satt vid datorn i förrgår så sa det poff..
Å så kom det upp en ruta. Du har inte betalt din bredbandsräkning. Snacka om att jag blev paff. Först tänkte jag..Men VTF jag har ju det...det ingår i hyran.
Men när jag läste mig vidare så fick jag info om allt. Så det var bara att betala via VISA och vänta ett dygn. // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Välkommen tillbaka =)

Tänkte nästan skriva ett efterlysningsinlägg idag...=)

2008-11-26 @ 10:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0