Förlåt!!

 
Men jag sänder här med pussar och kramar till er som saknat min blogg dessa två dagar...Nästan...snart iaf!! 
Vad har jag gjort då... ??

Tisdag... Underbara tisdag...jag powerwokade till dagis efter måndagens svull framför tven. Svettig som en loppa kastade jag mig i duschen...innan det så dammsög jag av lite hemma.


Madde och Wille: kom till oss vid halv elva rycket. Men en stor kasse med kläder till kidsen. Så fina kläder så....Madde är tjejen med stil. Hon vet ju oxå att jag inte är så kinkig med fäger så det kom en del från Towa med. Så fin Alle kommer bli... 
(stakars barn tänker väl du nu) 
Men det är inget lullull det är fina kläder... 
Jonathan fick fina kläder efter Wille. En fin jacka och lite innekläder. 
Vi fick även något att ha på fötterna till Alexander... 
Kidsen käkade varsin burkmat och vi drack kaffe...Sedan fick vi ryck och tog trimmen och kapade håret på Wille...
Så nu är han snyggaste killen i stan.... 
Å så snäll han va då....Satt så fint still och lekte lite med en sked och Alles fd barnmatsburk. 
Grymt måste jag säga...MKT grymt!! 
Gudmor som jag är...är jag inte mer än stolt som en tupp. Burrar upp min bröstkorg och lär honom allt jag kan. 

Alexander och Zebastian: Dem hämtade jag sedan i regn från dagis och fritids. Det blev en anning stressande då Zeb önskat sig plättar. Så medans han gjorde läxan och Alle lekte stekte jag och Nicke plättar. Två laggar var igång så det gick snabbt ska ni veta. 
Zebastian gjorde läxan med bravvu...vips sa det så var läxan klar. 

Maria och Nicke då? Jag vet inte hur vi hade det igår...jag tror vi hade det bra...vips sa det så var ju dagen slut. Jag strök lite tvätt nicke spelade lite data...Sedan kollade vi på film tillsammans. pga detta så hoppade jag datorn och beslöt mig för att vara med min sambo. 
Det är inte allt för ofta nu fårtiden som vi umgås på det sättet. Vi har våra onsdags dejter 21:00 Men annars är det inte ofta jag kryper upp brevid honom och kollar på film. 
När vi träffades tittade vi ofta på film...Det är mysigt att göra som man gjorde förr ibland... Å det blev så spontant oxå. Inget planerat...SKÖNT!! 


Det var min trista tisdag....// MARIA MAROSKA  







Kommentarer
Postat av: Mickis

Det är bra att få kläder sådär....jag är också tacksam när det kommer en kasse då och då =)



Skönt att få en kväll tillsammans sådär....man behöver det =)



Kram kram

2008-11-19 @ 22:09:44
Postat av: maddo

Så bra att de passde bra.. =)

och det var jojjes barnmatsburk och sked.. inte aLles.. hi hi..

puss & kram...

2008-11-19 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0