Förmiddagen sa poff

Trött så in i bomben gick jag då upp i morse...
Sedan så lekte vi jag bloggade lite och vi gjorde iordning frulle till oss alla. Nio väckte vi upp Nicke... Åkte iväg med pappa till coop, hämtade Syskonvagen...Äntligen... klockan var helt plötsligt 14:00 och vi skulle springa till Danne på kalas... Vips hem och nu är kl 17:31 och jag ska vara klart om 8 minuter...PANIK...sitter i trosor och bh...HJÄLP!!

Ikväll ska drickas vin och....hmmm äta och firas...Sedan blir det i måttliga mängder...Jag är ju jourhavande Dola...så det kan bli förlossningen...Å då är det dumt att vara för runt under fötterna... Med tanke på att det är jag som ska hjälpa till // MARIA MAROSKA...

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hoppas du har kul ikväll....=)

Kram

2008-11-29 @ 22:45:09
Postat av: Mickis

Önskar dig o familjen en fin första advent!

Kram

2008-11-30 @ 07:35:21
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0