Gårdagen...

Blev inget bloggat alls...!!
Vaför inte då kan man ju tro...Men jag sket i att slå på min dator. Jag sket it. För att se om den överlevede ett dygn utan mig?!
Å det gjorde den ju...Å även jag. Jag tycker det är super skönt att skriva av mig allt och hur jag mår och vad jag hade gjort. Men i mitt nya tänk...
Jag ska förbättra mina svagheter tillhör det även att prata med min sambo om våra problem i våran vardag. Å speciellt med mitt största problem att prata.
Jag är as bra på att prata...jag pratar med allt och alla och om allt och jag gillar att prata. Men jag gillar inte att prata om mig med min sambo. Inte med någon för den delen. Så igår gav jag mig fan på att inte slå på min dator... Jag skulle sätta mig själv på prov.

Började dagen med att stressa iväg till dagis med Alexander. Halv tio vad vi där...  Men vad gör det...? Dem har inomhusverksamhet på tisdagar så när vi kom hade dem samling. Å skulle sedan tillverka i verkstaden.  Vad dem gör där inne är hemligt än så länge...

JULKLAPP kanske?!?! 

Sedan blev jag upp hämtad av Eva. Vi åkte ut till Ikea för att shoppa...Ljus hahhaaaa så nu kan det eldas 300 ljus lär väl räcka över vintern?!


Vi tänder förrästen ljus här hemma varje dag/kväll. Frukost och sedan till middag och sedan är ljusen tända tills det slocknar...så där vid 23:00
Jag tror att igår kväll var den enda kvällen på rätt länge vi inte tänt några ljus någonstan i lägenheten...

IKEA då... Träffade Anna och Sara med deras killar med...Små killar alltså...  fast jag tror ärligt ingen av oss har speciellt små killar...hahhahaaaa

Tog en vända där inne för att invänta Malin, Sami och Licia. Jag hade bestämt med dem sedan länge att träffa dem på IKEA för att äta lunch när dem var i stan för massa sjukhusbesök.

Licia och Jonathan låg på avd 69 tillsammans och har ungefär samma utsträckning av hjärnskada. Fast på olika sidor dock.
Både jag och Malin tycker de är skönt att träffas när dem är här för att ventilera av oss lite. För att se och höra hur dem går tillväga och för att prata med någon som faktist gör samma saker på sjukhuset med våra barn.
ofta har deras neurolog sagt något som våran inte sagt och tvärt om. Å sedan nästa gång säger våran detta och då är man lite förbrädd.
Jag pratade om Hab. Å när jag kom hem från Ikea fick jag ett mess. Nu är det även dax för Licia... Vi jämför inte våra barn så mkt så eftersom Licia är född "frisk". Å var hemma en hel vecka. Men Fick hjärnhinneinflamation av GBS bakterier.
Men det är himmla skönt att prata iaf... Vi genomgår ju samma process...
Å både Malin och Sami är härliga människor.

Det var gott med mat på Ikea och nästa gång dem är här i stan så ska vi bjuda med Mickis och Dennis med är tanken.
(mickis är redan informerad)

Niklas kom hem itidgare men med Jobbtelefonen i högsta hugg. Men det är ändå najs att ha honom hemma.

Niklas hämtade Alexander och dem lagade mat medans Jonathan låg och sov och jag låg och vilade lite.

Arg Jobathan...återkommer... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Sv: hihi, nu är JAG hungrig ;) Ska sticka och fixa tvättid och passa på att köpa lite pasta och käka..=)



Ibland är det skönt att inte sitta vid datorn även fast jag just nu är inne i ett beroende!! :/



ha en bra dag

2008-11-12 @ 12:30:15
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0