Godmorgon!

Idag kommer bloggen stå still.
Jag kommer att vara ute med mina barn. Stora barnen äter frukost. Jonathan kollar på nyheterna med mig...  Tänkte att jag skulle hinna skicka iväg ett inlägg innan jag går så här på morgonen. Två timmar att fixa sig kan behövas. Det ska duschas och barnen ska kläs och fixas...Å sedan skall Zeb skickas iväg till skolan. Snart är det slut cyklat till skolan. Det börjar bli kallt. Å inga brytna armar eller ben för det orkar inte Zeb´s mamma med. Förra hösten bröt han ju armen. Dock inte i en cykel olycka men iaf. Det var inte alls roligt...Tråkigast för honom så klart. Å sedan är han rätt så aktiv så vi fick gipsa om armen två ggr. Så gips slipper vi gärna detta år.
Men han är väl som sin mor... Jag hoppade på kryckor var och varannan vår/sommar jag... För att jag trillat från träd eller hoppat från höga grejer. Han kanske får sin göra illa sig säsong höst/vinter tid  
Nej nu ska jag göra något vettigt.... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0