Godmorgon!!

Jaha här sitter hela familje A/S framför frukostbordet utom jag. Jag är inte alls sugen på frukost. Jojje sover fortfarande. Men det är väl klart han har haft en välldigt tråkig hosta i natt, å kanske inte sovit så bra.
Jag ska kasta mig i duschen och sedan ska vi faktist avgå från hemmets vrå. 07:35 kommer min pappa och hämtar oss. Han skall skjutsa mig. Annars hade jag behövt åka redan typ för en stund sedan.
Jag skall idag på föreläsning för oss Ombud i stan. Det skall bli super trevligt. Jojje hänger med mig första delen av dagen.
Pappa har sådan värk för att palla en heldag med Jojje. Det blir för tungt att bära. VIst skulle han ha gjort det om jag frågat. Men frågade inte äns om en barnvakt för en heldag. Å jag hade väl inte bestämt mig riktigt för att gå förrän igår. Men jag är glad att pappa kan ställa upp och vara med Jojje. Å sedan skulle Mamma sluta tidigare och hänga med och hämta Alexander från dagis.
Det känns okey att gå då. När mamma erbjuder sig att hjälpa pappa. Å hjälpa oss...Hon tycker det är roligt. Zebastan skall till tandläkaren igen för att kolla upp tanden han slog i för typ 6 år sedan eller något. Dem tyckte den var en anning grå. Så tandhygenisten ville att en tandläkare skulle kolla på den extra. Så det hänger hans pappa med på. Så då känns det som om jag kan släppa ansvaret och bara sitta och lyssna.
NU mins jag inte vad förmiddagen skulle handla om.
Men eftermiddagen skall handla om något så roligt som HBT-personer. Mkt spännande och se vad dem säger. Vad jag har hört ska det var en bra föreläsare. Men jag kanske byggt upp för höga förväntningar i vanlig ordning.

Nej, Dushen va det... Puss // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Sv: Vad trist med ett bakslag?:/

.. tyckte bilden på maten igår vart lite slemmig, MEN mättande ;)



Ha det så trevligt på föreläsningen:)

2008-11-05 @ 10:08:55
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Mickis

Hej du...

Hoppas du hade det bra på ombudsdagen...jag glömde bort att jag skulle komma :(



Du, jag kan inte hänga på till ÖF imorrn. Vi får besök av Ts nån spelkompis från England...känns lite oförskämt att ta ungen o dra då :) Får ta det nästa vecka istället.

Kram

2008-11-05 @ 21:13:41
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0