Godmorgon!!

Om jag vore en katt skulle jag slinka in under sängen bland varma dammtussar och somna om. Om jag vore en hund skulle jag fort velat ut och kissat och sedan smygit upp i någon av sängarna här hemma.
Men jag är varken katt eller hund...så det är bara att ta tjuren vid hornen och börja jobba... Mamma jobba!!
Öf var planen... men jobbet väntar. Måste dit och prova våra nya arbetsbrallor... Kolla så det är rätt storlekar och så... Shit jag hatar arbteskläder. Jag vill ha mina egna kläder... Eller köpa in dem själv. Vi skulle bara kunna ha en klädkod. (färger alltså) sedan kan väl alla få göra som dem vill...Jajaaa jag ska vara glad att vi får arbetskläder...inte alla som får det.. // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Det där med att vara katt lät toppen....att bara få krypa undan i värmen o sova :)



Tack för kommentaren i min blogg....behövde nog höra det där tror jag =) Tycker ju själv att det är otäckt med halka och trafik, så det är väl därför jag känner såhär när jag vet att ungarna ska ut i det..o dessutom utan oss =(

Jag är inte speciellt harig i vanliga fall, men just sånt här tycker jag är obehagligt.



Kram på dig och ha en bra dag!

2008-11-24 @ 08:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0