Godmorgon!

Helt sjukt i natt...jag drömde så sjuka drömmar... Hahaaa! Men det är väl det drömmar är tillför...för att få vara lite sjuka.
Min dröm utespelade sig i Thailand på en flygplats.
Jag var en av demostranterna som hade gett mig fan på att okupera en av thailands flygplatser.
Jag demostrerade endast för att Madde skulle få vara längre i Thailand.  
Medans dem andra som satt där med mig i armkrok demostrerade för att regeringen skulle avgå i Thailand.
Folk klappade mig på huvudet och pratade Thailändska med mig och jag antog att dem tackade mig för mitt stöd. Mitt internattionella stöd.
Fast i själva verket satt jag där för att Madde skulle få sola längre i Thailand.  

Men det sjukaste med allt var att jag helt plötsligt befann mig i Bombay...som en soldat...en galen sådan. Ni vet med dem här svarta strecken under ögonen och bandanas på huuvdet. Jag skulle rädda världen...Ekonomin... Jag skulle rädda dem från Terroristerna. Jag skulle släppa gisslan fri. Jag sprang runt som en galning.  
Jag studsade runt som en av grabbarna i Tears of the sund. Ni vet som Bruse Willies helt galen i djungeln med kungen... Eller om det är en prins...  Ja jag var iaf... så cool.

Å helt svettig när Alexander kom kvart i 6. Jag hade ju demostrerat och sprungit runt i Bombay...
(snacka om att bli påverkad av nyheterna man läser och ser på tv)
Jag lurade Alexander att det fprtarande var natt iaf...Å han kom upp nyss. // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

=)

2008-11-28 @ 07:53:20
Postat av: Viktoriae - Personlig blogg om personlig utveckling

Vad tur att det bara var en dröm!!

2008-11-28 @ 10:15:23
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0