Godmorgon!

Ingen bebis så långt ögat kan nå...
Men det var verkligen tur...för i vanlig ordning kan inte Maria Maroska ta det lugnt. Eller jag kan vist ta det lungt...
Efter att jag sprang ner för min trapp och höll på att halvt ha ihjäl mig på vägen ner var vi på G mot 40 års Kaka och med inte allt för stora förväntningar kom vi in på en relativt lugn fest.
18:00 vad mer kunde man vänta sig...
Släkt och en del barn i olämplig ålder... Alltså då inte små shitkids utan barn snart på g in i tonåren. Men detta viste vi ju...Å när klockan slog 21:00 av vek alla under 18år.
Det var väl då festen började...
Supergod mat helt otroligt... Hejja maten lixom. Den tog ju ett tag men det var det värt. Jag tog det som vanligt lugnt den första delen av festen. För att känna av läget lixom...folk rasade in. Massor med kändisar...Bland annat min Brolla. (bror)
Det var ju fett mkt krogfolk då Helen jobbat på krogen och med krog folk sedan hon var 18 så det blev party...
Efter ett ex antal glas av detta... var det fest!!
Men Roll som Duola hade gått åt skogen....Men jag messade med min vän och hon skrev...Inte en tillstymmelse till förlossning så lånt ögat kan nå!
Då var det bara att ösa på...


Nu är ju inte jag en av dem tjejerna som dansade på Bardisken på krogen som Helen hade abonerat helt till sig själv och hennes gäster hela fucking jävla natten.
Men jag älskar att dansa och har idag ap ont i mina fötter...
Att man inte sätter på sig sneakers när man går ut på krogen/fest/kryssningar/dans... (eller vad man nu ska dansa)
Nej på med bästa högklackade stövlarna för att man ska vara fin..
Är inte det sjukt så säg?
T.om våran andra granne dansade å hon dansar INTE i vanlig ordning. Men i natt gjorde hon det...
Min Brolla var nykter...Men hade lika kul ändå... fast ett tag tror jag att han tyckte det var jobbigt när brudarna drog i honom...
Min söt brolla... Tjejerna vill ha honom men han ingen tjej vill ha än på ett tag säger han. Jajjaaa när han väl ska ha en sedan får han det nog inte så svårt...
*Whiiiiii*
Brukar säga att han inte ska vänta allt för länge för då är dem bästa redan upptagna..Å kvar bli bara slagget....
Jag ska iaf försöka att lova mig själv nästa gång att kasta på mig sneakers... Det är ju fan ett måste...
Mina fötter värker... Som i värker...som i aj så jävla ont jag har...

Hem kom jag inte allt för sent och inte allt för tidigt. Alldeles lagom...
Idag då...
INTE bakis...Som i bakis utan bakis som i jävligt hungrig!!

Det bara suger i magen...Å ingen mat är klar än...
Va fan tog rutinen lunch kl 12 vägen...  
Jajaaa...Ikväll ska iaf svullas största jävla Kebab tjossanhejsan. Det är iaf klart... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

hehe...så bra att hon knep ytterligare en dag då -flinar-



Kul att det blev en lyckad kväll...kram kram!

2008-11-30 @ 13:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0